Trnavčan sa poďakoval zamestnancom na Mestskom úrade za pomoc. Je to ich práca, reagujú obyvatelia mesta


Foto: Trnavčan sa poďakoval zamestnancom na Mestskom úrade za pomoc. Je to ich práca, reagujú obyvatelia mesta Foto: Ilustračná/Freepik

Nie každý deň svieti slnko a rovnako tak nemajú ľudia každý deň dobrý. Stačí však málo a z pochmúrneho dňa sa môže stať pekný. O takýto deň sa podelila aj Trnavčan Peter, ktorý na facebookovej skupine poďakoval zamestnancom klientskeho centra Mestského úradu v Trnave za ich ochotu pomôcť a trpezlivosť s ľuďmi.

„V poslednej dobe je čím ďalej tým viac hnevu, najmä na sociálnych sieťach a možno týmto príspevkom motivujem aj ďalších, že ak vám niekto v poslednej dobe pomohol, poskytol kvalitnú službu, tak mu môžete poďakovať. Či už v obchode pri výbere tovaru, u lekára, v škole, na úrade, atď.,“ napísal.

Ako uvádza v príspevku, väčšinou je 99% spokojných ľudí ticho a to 1% nespokojných sa ozve a potom to robí oveľa horši dojem, ako je realita. Pán Peter chcel tak príspevkom nielen poďakovať zamestnancom klientskeho centra Mestského úradu v Trnave, ale zároveň aj vyzvať ľudí k robeniu dobrých skutkov už len tým, že niekomu poďakujú.

A hoci ľudia s príspevkom súhlasia, pričom niektorí majú rovnakú skúsenosť ako pán Peter, iný pod príspevok píšu, že to je ich práca a samozrejmosť. „Vy tu ďakujete za niečo, čo by malo byť v týchto inštitúciách samozrejmosťou. Trpezlivosť a ochota,“ napísal Jozef. „Je to ich práca. Videl si niekde, že by sa niekto poďakoval výpravcovi, že pekne vypravil vlak? Poštárke, že ti doniesla zásielku? Vodičovi autobusu, že ťa bezpečne doviezol do cieľa, alebo predavačke, že ťa pekne obslúžila?“ komentoval ďalší užívateľ.

Aj napriek týmto komentárom sa pod príspevok nachádzajú aj pozitívne reakcie od ľudí. „Áno tiež sa pripájam, nevýslovná trpezlivosť keď som sa snažila riešiť parkovné do firmy. Obdivujem ich, ja by som tam robiť nemohla,“ napísala Bibiana. „My sme boli dva dni po sebe s manželom na Mestskom úrade kvôli parkovaniu a pani aj napriek tomu, že len zastupovala kolegov na klientskom centre bola veľmi milá, s úsmevom a trpezlivosťou nám všetko vysvetlila, aj sme sa spolu zasmiali. Veľmi sme jej poďakovali za milý, ľudsky prístup a ochotu a ako sme vyšli s manželom z klientskeho centra, tak sme sa obaja zhodli, že už dlho sme sa s takým milým človekom nestretli. Áno je to ich práca, za ktorú sú platení, ale aj vám dobre padne a zahreje pri srdci keď vám v práci niekto len tak poďakuje,“ napísala Lucia.

Slobodné a nezávislé médiá sú kľúčové pre demokraciu. Nepodliehajú vplyvu politikov ani záujmových skupín, čo im umožňuje objektívne a pravdivo informovať verejnosť.

Podpora slobodných médií je investíciou do transparentnej a spravodlivej spoločnosti.

Podporiť nezávislé spravodajstvo

Dočítať článok zadarmo

Prečítajte si viac: