Na mestskom úrade v Trnave bol zavedený nový vyvolávací systém, ktorý má za cieľ zjednodušiť a zrýchliť vybavovanie záležitostí obyvateľov mesta. Nový systém prináša zlepšenie v oblasti komunikácie a organizácie, čo prispieva k efektívnejšiemu priebehu všetkých administratívnych procesov.
V čakárni úradu je nainštalovaná LCD obrazovka, na ktorej sa priebežne zobrazujú poradové čísla a informácie o pracoviskách, ktoré dané záležitosti vybavujú. Vizuálny systém pomáha návštevníkom lepšie sa orientovať a pripraviť sa na ich poradie bez potreby priameho kontaktu s pracovníkmi úradu.
Pri vstupe do klientskeho centra obyvatelia nájdu nový kiosk, ktorý im vydá poradové číslo. Automatizovaný proces tak minimalizuje čakacie doby a zvyšuje pohodlie pri návšteve mestského úradu.
FB/Mesto Trnava